We bestaan wel, maar we zijn er nog niet.

Omroep ZWART

Omroep ZWART moest na het succes van 2021 haar weg vinden in Hilversum en een merk bouwen. Twee jaar van relatief onzichtbaar keihard werken gingen voorbij. Twee jaar waarin leden misschien meer hadden verwacht. En dat voelden we: Omroep ZWART verloor 20K leden. Onhandig, want over 2,5 jaar heef ZWART 150.000 leden nodig om te kunnen voortbestaan.

Hoogste tijd voor een ledenwervings-campagne dus. Een campagne waarin ZWART open en eerlijk is over de uitdagingen van de afgelopen jaren. Door deze eerlijkheid slaat de omroep een brug naar degenen die meer hadden verwacht. En met het nieuwe ‘Eerst-Zien-Dan-Geloven’-lidmaatschap komt Omroep ZWART tegemoet aan iedereen die de hoge verwachtingen rond de omroep nog niet waargemaakt zagen. 

Hoogste tijd voor een ledenwervingscampagne dus. Een campagne waarin ZWART open en eerlijk is over de uitdagingen van de afgelopen jaren. Door deze eerlijkheid slaat de omroep een brug naar degenen die meer hadden verwacht. En met het nieuwe ‘Eerst-Zien-Dan-Geloven’-lidmaatschap komt Omroep ZWART tegemoet aan iedereen die de hoge verwachtingen rond de omroep nog niet waargemaakt zagen. 

Lotte 2023

Amsterdam